Sunday, June 5, 2011

Penampakkan Bayang Tengkorak di Malam Jumaat Keliwon

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Setelah seminggu aku cari gambar ni, akhirnya jumpa jugak. Senanye dah lama aku nak kongsi gambar ni, tapi aku tak sempat-sempat nak cari, hinggalah si Aizuddin ada buat entri pasal kisah mistik kat Bukit Melawati tempoh hari, mengingatkan aku kembali tentang gambar ni :D.

Korang boleh tengok sendiri gambar yang aku terakam ni. Tengok betul-betul dalam bulatan merah tu.

Klik gambar untuk tumbesaran yang memuaskan
Masa ni masa aku dengan kawan-kawan UKM aku gantung dan pasang banner, bunting dan poster untuk program kolej. Malam ni memang malam Jumaat, sekitar jam 1.00 - 4.00 AM. Biaselah bila buat aktiviti mesti nak tangkap-tangkap gambar untuk laporan aktiviti. Malam tu aku yang tangkap gambar. Gambar kat bawah ni versi yang aku dah zoom in sikit. Tak tau korang leh perasan ke tak.

Aaa nampak tak?
Memang gambar ni goyang, tapi kemunculan imej tengkorak tu bukan hasil dari tangan yang tak dibedung aku. Haa mustahil la tangan bergoyang time tangkap gambar leh hasilkan imej tengkorak kan. Tapi taktaulah. Ilmu ghaib ni bab-bab Ilmu Allah. Hantu tu tak ada, tapi yang ada adalah jin-jin syaitonz dan iblis jua. Hehe. Renung-renungkan sampai pengsan. Ha! Ape kat blakang korang tu!
Orang cantik hensem like :D

12 comments:

syrupmasin said... Best Blogger Tips

haha..tangan ta di bedung..ermm..macam scary je..

Korie said... Best Blogger Tips

Cm pelik jea

LUTFI SYAFIQ said... Best Blogger Tips

aku suka gmbaq2 cmni..
errr, kat belakang aku ade.. erkkk! lariiiii

munira sajuti said... Best Blogger Tips

agagaga, tangan xdibedung,, klaka.

Pijahh' de-Arr said... Best Blogger Tips

mcm muka org pun ada gak tegkorak pon ada gak..~

muhammadnuraizudidn said... Best Blogger Tips

fuh.. tengkorak tu..

kaizen said... Best Blogger Tips

terbaik.....

yad'z said... Best Blogger Tips

tangan tak bedung lahh tuuu.... tapi cam comel lak tengkorang tu nganga cam tuh.. dah macam domo.. ahahhaha XD

farhanasumiran said... Best Blogger Tips

haha~
ko ltak zaman2 kegemilangan bibit n tutttttt watpe???
kah3~

ikan said... Best Blogger Tips

ghost rider ..? erghh ..?

zayani Halil said... Best Blogger Tips

dah macam roh terkeluar dari jasad je aku tengok haha

BENA said... Best Blogger Tips

cube tengok gamba yang fisrt ! ade gambar tengkorang yang besa lagi . perasan x? huhuhu

Cerita Mengigit Jari Kaki