Tuesday, May 24, 2011

[VIDEO] Burung Ape tu? Juara Maharaja Lawak

Assalamuaalaikum dan Salam Sejahtera.


Aaa pagi-pagi dah main burung. Ape kaitan burung dengan Juara Maharaja Lawak? Yahh! Peserta kat bawah ni memang layak dinobatkan sebagai Juara MaharajaLawak. Lawaknya yang memang tiada tandingan mengalahkan lawak-lawak daripada Jozan, Jambu, Nabil mahupun Amir Rajalawak.
"Satu percubaan yang MANTAP" - Harun Salim Bachik (Juri RajaLawak)
Aaa burung ape kat atas tu? Burung ape? Nak tau burung ape, tengok video ni. XD



Haa.bagaimana? Dasyatkan kelawakan beliau? HAHAHA. Mari kita lihat komen-komen penonton tentang kelawakan beliau pulak.

1. a105901 - Aku rasa cam nk nanges tgk dia nieh,.. semoga roh dia d cucuri rahmat~ ahaks~
2. fizan85 - mak aiii.... 10 minit aku gelak xleh nk stop... muka sposen jer....
3. sepulnuar - aku tegelak jugak bila nengok video ni. tiba-tiba aku perasan, aku bukan gelakkan lawak yang mamat ni cuba buat, tapi aku gelakkan mamat tersebut. sian dia. mesti dia tengah nervous. aku rasa idea mamat ni punya lawak ialah bila dia cakap burung puyuh kat atas (burung puyuh kan takleh terbang).
4. A8ahKau - aku gelak sebab ade orang gelak kat 0:56 ..hahahaha
5. FZL210185 - mak ai..kelakarnye...cm cicak tokek

Komen aosf : Beliau mempunyai bakat yg sangat besar. Belum pun jadi finalist RajaLawak, tapi lawak yg dibawakan beliau sangat bermakna kelawakannya. Idea yg boleh dikembangkan lagi. Bak kata Harum Salim Bachik, perlu banyak belajar lagi tentang burung. HAHAHAHAHA XD *gelak guling2.

Sumber : Tubelawak , You Tube 
Orang cantik hensem like :D

7 comments:

n!cK said... Best Blogger Tips

bahaha...sian die weh..syahduu je tgk muke die..die kenal burung puyuh je slame nie..ekeke:P

SyazwanSarawak said... Best Blogger Tips

hahaa. takleh blah =,--

kaizen said... Best Blogger Tips

naseb x jawab brung kat bawah tuh...wahahaha

munira sajuti said... Best Blogger Tips

harun salim bachik tak ikhlas ! pfft. HAHA

Jerung Gergasi said... Best Blogger Tips

lawak sangat ni ..hua3

piouspdosh said... Best Blogger Tips

hahahaha..lawak giga!!!! siyes~

Solihin Zubir said... Best Blogger Tips

siries aku rsa kesian tgok dia.. heheh.. adesss..

Cerita Mengigit Jari Kaki