Thursday, November 25, 2010

Melihat Kejadian Anak Ayam

Salam bloggers!
Entri kali ini aku nak kongsikan tentang kejadian anak ayam.
Selalu kite tengok ayam menetas je kan?tu pun bukan kite leh nampak.mesti nampak2 je anak ayam tu dah lahir.
Gambar2 ni sgt menakjubkan.Sungguh merpelihatkan betapa Kebesaran Allah swt dalam menjadikan makhluk2 nya yg semuanya di bawah aturanNya.Subhanallah.
Proses yg dinamakan proses metamorfosis ni yg berlaku di dalam telur tapi dapat kite lihat pada gambar2 ni.Jom lihat!









cakk!! comel kan?hihi.
Amazing rite?Subhanallah.Maha suci Allah dengan sifat al-Khaliq yg menjadikan setiap makhluk.
source : dunego.net
Orang cantik hensem like :D

3 comments:

ayu aziz said... Best Blogger Tips

owh! mnarik nyer!....
pasni buat lah entry ntok binatang lain plak.

aslann said... Best Blogger Tips

awak nak binatang ape?

a. ayuyam.
b. kambingyu.
c. lembyu.
d. monyuuu. aka monyet.

sile2 awak pilih.

topex said... Best Blogger Tips

subahannallah.... ilmu sains telah membuktikan ape yang tercatat di dalam al-quran...

Cerita Mengigit Jari Kaki